Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Tuesday, July 5, 2011

hampir 11 tahun bercinta,akhirnya....

macam tak percaya kan??bercinta punya lama..i wonder,macam mana diorang boleh kekal bercinta dari sekolah sampailah dah masuk matrik,apa semua,kerja lagi tapi still bersama.aku paling lama pun 2 tahun lebih je.itu paling lama.boleh bertahan sampai nak masuk 11 tahun adalah pencapaian yang sangat menakjubkan.bagi akulah.mungkin kawan2 korang ada yang lagi hebat ke,who knows right?bila sampai je kad kawen diorang nih terus aku buat keputusan kena pergi.woo..lama tunggu okeh,akhirnya kawin jugak.rasa macam nak salute spring toink toink pada diorang dua ni sebab still kekal.sampai ke pahang jugak aku pergi untuk majlis kawin diorang.aku rasa memang aku patut tubuhkan satu geng 'hadir kenduri' sebab muka yang sama jugak aku akan tengok di kenduri kawan-kawan sekolah menengah.yang pasti,aku dan kawan baik aku,kboyd memang harus ada di setiap kenduri kawin kawan-kawan sebab kitorang memang suka pergi kenduri.sebab selain dapat makan free,dapat benda-benda bawa balik,dapat juga bergaya.kalau tak,baju kurung dalam almari memang tak berusik.

jom kita tengok gambar.since aku malas nak bawak kamera sebab tau gambar aku pasti tak banyak kalau aku asyik tangkap gambar orang,tapi nasib baik kboyd memang selalu bawak kamera dia.ada lah jugak gambar.

 cuba teka yang mana dah kawin,yang mana belum?
 mak orang yang baju biru tu pun dah nampak cam anak dara bila bergambar dengan gadis-gadis
 kboyd yang pakai baju hitam tuh.she still single,jadi,akan tunggu dia kawin dulu,baru kawin.kata kawan sejati.
 aku paling suka gambar ini sebab semua pun nampak comel.cuba tengok pengantin belakang tuh,sweet aje.sayang betul gambar ni gegar sedikit.
ini jumlah semua yang datang dari batch kitorang.pengantin laki tuh sebenarnya our senior,setahun je atas.yang dua orang berbaju biru adalah laki bini,sama batch kami juga.nampaknya ramai lagi yang akan kawin sesama batch nih.who's next???

buat hairina dengan rashidi,aku doakan agar korang sentiasa kekal sama-sama sampai anak cucu,sampai akhir hayat.semoga bahagia selalu:)
selamat pengantin baru

3 comments:

Anonymous said...

next kenduri, kite serang lagi...

p/s: tetibe sy rasa cam ade iklan pasai diri sy...erkkkk

-mizahamid-

Eyemeria said...

ihik:)

i'm shin... i'm inesen said...

nak makan free... nak beg goodies.. pastu salam keruk x bagi ek?? ngelat huhu