Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Saturday, February 18, 2012

L word

huruf L dapat membina perkataan yang memberi kesan dan impak dalam hidup saya. tidak termasuk brooch berbentuk L dan sebentuk loket bentuk L dan juga sepasang anting-anting huruf L. perkataan yang terdiri dari huruf ini juga boleh membahagiakan saya,menggembirakan hari saya,menyedihkan saya,memujuk saya,dan bermacam-macam lagi.

sebagai contoh:
bila ada orang tunjuk tangan bentuk L,saya tahu dia nak cakap saya Loser.ini akan menyedihkan saya bukan?
tapi bila ada orang buat simbol hati dengan tangan,saya tahu dia nak cakap Love dengan saya.jadi,itu menggembirakan bukan?

termasuk juga Lembu.dia bagi daging.jadi dia menggembirakan kawan aku,ika sebab dia suka makan daging. (ok,ini sudah lari subjek utama).

tapi ada satu L boleh buat rasa macam-macam.kbye.

*rolling eyes.
:)


No comments: