Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Thursday, June 16, 2011

nervous lebey

tomorrow..tomorrow..

aish..takdelah gempak sangat pun..tapi seriously nervous jugak coz memang tak tahu apa yang menanti esok.actually,before this,i've got interview as educator in mad science group and then i ask them to be a part timer..lebih mudah coz bila free baru kerja..and the task is kena pergi private schools around klang valley and ajar science dengan cara yang lebih fun dan mudah supaya diorang paham.i do love kids but untuk mengajar,mampukah??budak-budak sekarang semakin pandai,semakin banyak tanya,dan if aku tak tahu nak jawab apa,tak ke malu macam tu?

basically,esok aku just go for training and sharmilla (the manager) said,esok aku akan ikut the seniors to school,tengok macam mana,and next week,aku dah kena get ready to prepare the equipment and materials untuk mengajar dengan ditemani seniors until diorang rasa aku dah layak untuk pergi mengajar sendiri.english pun lebih kurang nak tertunggang terbalik jugak nih..nak lawan dengan budak-budak sekolah private,memang nak kena balik.takpe,mari berusaha ke tangga kejayaan.

wish me luck peeps..till then.

psstt::sakrok hak L.harap ji di sini.

2 comments:

winawin said...

good luck deq!
based on my experience...
confident jer.. and take the opportunity to tanya the senior beribu2 lemon :)

Eyemeria said...

hihihi..tq!!!
wahhh...dah jadi senior eh skang?