Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Sunday, April 11, 2010

dem!mesin basuh jahat!

ombak jahat!!

ombak jahat!!

eh silap!mesin basuh jahat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

benci..benci....saje je buat marah...dah masuk duit dah pun..nape kau nak bertakung jugak??sian kain baju aku tau...dah wangi2,bersih2,last-last ko bagi air bertakung dalam mesin tuh...selama ni aku pakai baik je tau...nape kau buat aku macam nih?elok-elok kau boleh spin,nape aku yang kena perah jugak?habis mekap aku pakai sebab berpeluh2 memerah kain tau.siot..mesti kau gelak je tengok aku...

 dahlah nak cepat...baru je nak ada mood ak pegi jalan-jalan..bila kau buat hal,kau buat aku takde mood..bila aku takde mood,muka aku masam jer...huhu..tak suke,tak suke....tape-tape...sabar lagi nih..kau buat lagi,tak nak kayakan bos kau dah..

blah..pegi tengok lampu2 kat i-city lagi bagus:)

No comments: