Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Monday, April 26, 2010

penagih kasut yang berjaya

YEAY!!!!!!!!

hoho..selamat pagi!!ecewah..mode happy..dari hari sabtu,tak dapat line internet kat kolej nih.memanglah wireless,tapi selalu ok je.tiba-tiba buat hal pulak..sangat sangap dibuatnya.nasib baik pulang ke rumah dan meluangkan masa menonton starmovie dan segala channel yang ada.dari hari jumaat,aku dah tersenyum lebar.sebab...sebab....sebab................................................................................................................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kasut + stokin!!

dari bulan februari masa happy birthday aku lagi aku dah menagih kasut.kononnya nak jalan-jalan pakai kasut,sakit kaki lah pakai selipar,nak bagi semangat nak joging lah..macam-macam aku buat alasan nak kasut..nak pakai duit sendiri,confirmlah kedekut.sebab nak sara diri sendiri pun tak cukup.jadi minta pada 'sugar' daddy is the best way untuk hilangkan ketagih ini.tapi,daddy aku buat dunno je.takpe-takpe...taknak kawan..

yelah,kita kena ada beri,menerima dan balas kan???kan???memang dasar anak mengada bila birthday ayah kita bagi bola golf je,tapi birthday kita nak kasut.tapi takpe,daddy i dah paham pun..kasut punya pasal,pergi mid pakai macam bibik pun dah tak kisah.cukup dengan capal,seluar track dan tshirt yang ada kesan kunyit.

walaupun pada niat asal mahu nike punya kasut tapi bila tengok,satu pun tidak menarik hati..jadi ke reebok punya area,rasa macam ok,so hambik saja.sangat menarik perasaan bila abah kata 'HAMBIK AJE,ABAH BAYAR'..hoho...

dapat satu dress jugak..mengada lagi menagih pada abah.bila abah kata aku macam-macam..terus meluncur je aku cakap 'abah nak anak perempuan abah sorang ni cantik kan??kan??so.....kenalah macam-macam';)..yes!abah senyap.

psstt: TQ ABAH YANG BAIK..rasa nak pergi beli baju cap ayam yang ada tulis SAYA SAYANG ABAH SAYA




2 comments:

Anonymous said...

kalau aku abah ko aku jawab

"abah redha anak abah mcm skang ni... tak perlu lebih2 cantik"

hahaha

Eyemeria said...

hahahha....nasib baik ko tak jadik bapak aku..hahha