Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Tuesday, June 22, 2010

excited ke kenduri kahwin sampai nervous..gilos

hari sabtu baru ni,aku menghadiri (perkataan formal,tak boleh blah) kenduri kawan sekolah dulu..yang kahwin pasangan suami isteri tu memang dua-dua kawan sekolah..jadi,of course akan berjumpa kawan-kawan sekolah yang lain..dah macam mini gathering pulak..tapi i like!actually,this is my first time pergi wedding kawan-kawan sekolah ni..sebab tiap kali nak pergi wedding lain,mesti tak jadi..so,this time,i can make it dan rasa sangat nervous.aku pun tak tau kenapa.ibu abah pun dah pelik apahal aku mundar mandir tak tentu hala sementara menunggu nak pergi lrt putra..kejap aku duduk,kejap aku bangun,kejap aku jalan,kejap aku naik tangga,turun tangga.gilos..padahal kau nak pergi kenduri kahwin,bukan kawan ko beranak.adoilah..tak paham sungguh..jadi,tekadkan semangat dan pergi lrt putra dengan dihantar dan ditunggu oleh abah dan amar sampai geng sorang baik tiga nakal sampai.

bila mereka sampai,rasa malu-malu..lama tak jumpa kan..ecewah,sekejap sahaja malu-malu burung itu.konvoi sekali dengan bob da builder dan terus sampai ke rumah pengantin di kayangan..panas tapi perasaan tu dah bercampur-campur..jadi kita lihat je suasana di sana..

sebahagian kawan-kawan di sini..masih ramai lagi di meja sebelah

tiga jejaka yang bersama-sama di dalam satu kereta..oh incik syahrul yang di tengah,terima kasih menumpangkan saya.di belah kanan dan kiri lagak jejaka macho..yang berbaju hijau itu mengapakah membuat muka comel sambil memegang nasi berbukit...ko makan dua kali kan???oops..kantoi..:p(aku harap ko tak baca nih)

sebahagian lagi berada di meja ini..termasuklah budak gomok yang pakai baju cokelat itu.

oh..incik bekas boyfren bersama girlfrennya..they are sweet couple...(aku cakap ni ikhlas).walaupun tak bercakap sepatah haram,tapi nasib baik dapat bercakap dengan orang di depan atau di tepi..kalau tak,memang aku mati kutu..semoga mereka berdua berbahagia (harap juga incik dan cik di atas tidak membaca blog buruk ini..hahhaha)

 comel je ko ni bob buat muka macam tu pulak.

 beramai-ramai mengambil gambar bersama pengantin
 kaum hawa pulak nak ambil gambar bersama pengantin
 ambil berkat nih..hahahha
 kesian jugaklah kat pengantin kena halau jap...beria nak ambik gambar atas pelamin jugak..gilos tak malu
acara umpat-mengumpat,kutuk mengutuk di sini..oopsssssss..

with my bestfriend!!love ya much much much!sekejap sangat jumpa..baru ingat nak main pondok2 sekalik..bila mahu pillow talk??

ni on the way balik...hahha..inilah yang terjadi selepas makan dan minum air berjag-jag..this pic patutnya last sekalik..suka hati je pic nih..

di rumah jabal dan kimah..

nora yang comel:)

ok,tiba-tiba gambar nak tunjuk rajin..hehe..jangan main-main..ai rajin angkat air..bukan buat air..air ada orang lain buat,lagi sedap..

doktor ate!!!!!bangga ada kawan yang jadi doktor!aish...tak sangka betul ate nih...

harap lepas ini,lebih ramai kawan-kawan yang akan kahwin...sebab eksaited nak pergi lagi kenduri kahwin!after this mahu ikut tema warna kenduri pulak....tak sempat pulak tanya wadah hari tuh kaler apa..who's next??????????????????

psstt::siapa pulak pasangan sesama shahpekan selepas ini yang kahwin?





No comments: