Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Monday, September 27, 2010

new interest

oh,sekarang sudah ada benda baru untuk disuka.eceh..padahal orang lain dah bertahun berzaman dah update,aku juga yang selalu ketinggalan tak hengat punya.pastu orang lain dah ada benda baru,aku baru terkial-kial nak benda yang sama.secara jujur,aku memang outdated.sebab tu aku suka style lama-lama,vintage punya.kalau pakai mesin ke apa ke,mesti aku nak pakai juga cara lama.sama jugak kalau masak,kalau blender tuh dah ada,aku tetap rasa macam leceh gila pakai blender.baik aku tumbuk dengan lesung batu je.sangat tradisional kan?kalau orang lain suka beg gucci,prada,entah apa-apa jenama lagi yang aku tak boleh nak ingat,aku lebih suka beg-beg kayu,rotan,mengkuang.tengok,sangat old fashion.kalau orang lain suka baju jenama topshop la,zara la,elle,dan apalah lagi,aku selesa dengan baju yang takde jenama tapi cantik dan murah jadi aku boleh beli banyak-banyak.sangatlah kekampungan.ada aku kesah?korang kesah ke?

mukadimah tuh panjang lah pulak.aku kalau dah start bercerita susah gak nak berenti.sebenarnya sekarang ligat mengumpul selendang cotton kaler-kaler terang.hambek,sekarang memang suka pakai kaler terang-terang.sebab ada mood tersendiri bila pakai kaler-kaler camni.dari takde mood boleh jadi ceria sangat sampai semua orang kat fakulti kau nak tegur.makanya,kerja pun tak siap sebab ada kerja lain iaitu menegur semua orang dan berhenti untuk berborak.jadi,hambek...berhempas pulas lah kan.eh,kau update blog ni ada masa pulak lah kan... sekarang suka oren pulak dah....adehlah.

oklah,tengah fikir nak pakai baju apa pulak gi fak nih...entri takde gambar sangat bosan.jadi,sila tengok muka vain ini..



psstt:apa kono gambar nih dengan entri pun tatau..layan je.nak tunjuk antara kaler yang diminati sekarang je..ahaks.oren pula selepas ini!

3 comments:

♥ puteri bongsu ♥ said...

yang..chantek lah...adeh!!!! jeles2..mau juga pakai kaler2 terang ni...ahaks

Eyemeria said...

heheh..baru beli yg kaler oren..lagi terang..will upload the pic after wear it:)

♥ puteri bongsu ♥ said...

wah!!! cant wait to c dat pic....