Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Tuesday, September 6, 2011

sehari bagaikan sebulan

salam raya semua.

even dah beberapa hari raya,aku still tak wish korang semua lagi dengan ucapan-ucapan raya.sebabnya baru arini je aku bukak blog nih..nak kata bersawang,takde nampak sawangnya tuh jadi yang aku boleh cakap,blog ini sudah lama tidak diupdate.alasan??masih alasan sama,kekangan masa.

jadi dengan ini,aku dengan rasa rendah diri ingin mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin kepada semua pembaca,mana-mana yang nak stalk kawan-kawan aku melalui blog ni ke,atau sesiapa sahaja yang pernah singgah menghadirkan diri ke blog ni hatta hanya buka jengah sebelah mata dan terus pangkah sebab lansung tak menarik blog ni.selamat hari raya aku ucapkan.minta maaf juga jika ada terkasar bahasa,terumpat,terkutuk sesiapa dalam blog ni sampai ada mana-mana individu terasa ke.yela,makan cili terasa pedas,takkan rasa strawberi pulak.masam-masam manis gitu.

bila raya ni,macam-macam makanan ada.makan macam dah tak ingat dunia dah nih.puasa punyalah sampai sebulan,siap boleh turun beberapa kg lagi.tapi bila dah raya,satu hari makan pun boleh ganti sebulan yang puasa tu.bila puasa,turunlah 1-2 kilo,tapi first raya makan pun dah naik sampai 2-3 kg.apa kes?belum habis sebulan raya lagi ni.

takpe,mari pakat puasa enam ramai-ramai.ada bran?kalau tak,pergi jogging.kawan aku si rasul siap dah start jogging dah,patutlah kurus selim melim.terus hensem (tangan kat belakang bahu *up sket)

aku selit juga satu gambar istimewa ni,time2 nila nak tunjuk gambar pun.lepas sebulan raya nanti,tak tau dah baju tu boleh pakai lagi ke tak.


psstt::azam tahun depan rasa nak masuk pencarian gadis melayu,takpun ustazah pilihan.weng.


6 comments:

al_hakim said...

gadis melayu terkahir..=)

Eyemeria said...

hehe:)lepas tak jadi ustazah pilihan??haha

Kasih Suci - Mama Damia said...

wah ayu gitu...sure menang kalau masuk gadis melayu...

selamat hari raya dik...banyak ke dpt duit raya?

Eyemeria said...

hehehe..selamat hari raya kakak kasih!!tak byk pon duit raya.nak bg duit raye kat aimi???*wink wink

Anonymous said...

wah..siapa rasul tu.

Eyemeria said...

rasul adelah my junior aka coursemate aka rakan terserempak joging :)
mau kenal ka??:p