Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Friday, September 10, 2010

HARI RAYA SEMUA ORANG GEMBIRA

rasa sekejap je puasa..dah raya pun...jadi di kesempatan ini,saya aimi hafsah binti ahmad fauzi aka eyemeria aka cik birder ingin memberi sepatah dua kata kepada anda semua.saya ingin mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin kepada semua.maaf sekiranya ada terkasar bahasa dalam penulisan blog ini,tersilap tulis,terumpat dan terkutuk sesiapa sahaja,terkeji sebentar..senang cerita,maafkan sahajalah kalau ada apa-apa silap pun..senang macam tu kan??kata hari raya,maka kita harus saling memaafkan.saya juga ingin mendedikasikan lagu-lagu raya kepada semua.nak mudah,dari dengar suara saya yang boleh bikin semua pengsan sebab 'sedap' sangat,dengar sahaja lagu-lagu raya di radio.semua lagu raya tuh saya dah dedicate kan kepada anda.saya juga ingin memberi pesanan penaja macam dalam iklan-iklan tuh,berhati-hati di jalan raya..jangan langgar lembu dan lampu merah.berkunjunglah ke rumah sanak saudara,sahabat handai,musuh,dan jiran tetangga untuk merapatkan lagi ukhwah antara sesama insan.di hari raya ini,bergembiralah tetapi jangan lupakan orang yang susah ya..

wah..macam-macam nak buat ucapan..macam perdana menteri berucap untuk rakyat pulak..oklah,i'm having mood raya right now..baju semua dah iron.mahu pakai masker pulak supaya kelihatan comel berseri pagi raya nanti.maka,

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



No comments: