Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Wednesday, August 3, 2011

mengidam?

actually,i'm not into chocolate since kalau minum air susu coklat ke,makan chocolate bar banyak ke,rase mcm dizzy sikit.tak tau kenapa.but then memang kalau tgk chocolate,tak rasa terliur lansung.but if u offer ice cream,memang tak boleh tolak.jadi tak payahlah bagi chocolate kat aku sebagai hadiah.kadang-kadang kalau coklat yang macam-macam bentuk,cantik pulak tu,memang aku tak makan dan akan buat perhiasan atas meja.tunggu sampai setahun,dari kaler coklat boleh jadi kaler putih sebab berkulat.
tapi aku ingat lagi,first time aku dapat coklat adelah dari ex boyfriend aku,even masa tu takdelah kapel lagi tapi sebab first time ada laki bagi,rasa macam nak frame tuh.terus tampal dalam buku,memang tak boleh blah.yelah,zaman sekolah-sekolah menengah dulu,bila ada secret admire mula teruja.sampai sekarang elok lagi tertampal pembalut coklat tu.ala,coklat kinder bueno tuh.coklat tu je exception yang aku rasa suka.

cukup.ni aku nak cerita pasal satu kes.ini kes sangat lain.ini kes berkaitan coklat jugak.sekarang mengidam kek coklat lava ni ye.since aku makan dekat pizza hut,terus kat kenny roagers hari tuh pun nak benda alah ni jugak.biar pizza atau pasta dah tak boleh masuk perut,tapi kek nih boleh lagi ye.sampai sekarang terbayang.

ok,aku telan air liur dulu,baru aku sambung cerita.

cuba bayangkan kek panas yang ada coklat di dalam....ha..macam dalam gambar kat bawah nih...huhu,melting kan..siap ada chocolate topping lagi kat atas tuh..telan air liur lagi


ihsan google

cuba potong sikit kek tuh,keluar terus lava coklat ala-ala lava gunung berapi tuh..panas je lava tuh.....tak payah bayang pun takpe,aku tunjuk gambar kat bawah ni

ihsan google

pastu nak lagi masyuk,letak aiskrim vanila kat atas tuh..bila tekan je sudu kat kek tuh,terus lava coklat keluar campur sekali dengan aiskrim vanila yang sejuk..perasaanya tak tau nak cakap..nikmat betul..mula-mula rasa cam panas sikit pastu bila masuk mulut terus sejuk.hoh,nasib baik entri ni waktu malam,kalau siang nih tengah puasa ada meleleh-leleh air liur tadah dengan baldi.

ihsan google

siapa nak belanja aku makan kek nih masa bukak puasa,sila komen di ruangan yang disediakan.

terima kasih.

semoga puasa esok,bayangan kek ni tak lagi bermain-main di kepala.

selamat berpuasa.

<3


2 comments:

Kasih Suci - Mama Damia said...

wah wah wah...dugaan memang banyak bulan puasa ni....sabar banyak2...jangan sampai meleleh-leleh air liur..hehehehe

Eyemeria said...

hihihi...sedap kan kak..aish..bulan puasa nih byk sgt dugaannya