Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Friday, March 26, 2010

kerinduan

dua hari ke fieldwork dan sehari memerap di rumah tanpa internet membuatkan rasa kerinduan di hati untuk membaca blog-blog popular dan mengancam kawan-kawan lain..juga rindu kepada blog ini..nampaknya setiap bulan bermula dari mac ini,aku akan ke fieldwork seperti dulu..setiap minggu dan setiap bulan..ohoh..kulit juga makin gelap disebabkan asyik berjemur di bawah cahaya matahari untuk memerhatikan pujaan hati..incik 500D si kamera kesayangan jugak sudah hitam legam berjemur padahal dah hitam semulajadi..

oh,dari minggu lepas mahu membuat entri ini..jadi gambar-gambar yang disiarkan adalah dari minggu lepas.
tengok...muka sudah burn..pakai sunblock tidak menjadikan apa2..seperti topeng sudah
menggigit jari tengok data..apa aku tulis pakai tibai jer
aku jumpa organ ni dekat bawah pokok tempat burung makan.macam buntut tikus kan?korang rasa apa?
ini burung jahat yang kacau sarang BSK dalam entri lepas kalau korang baca.buah pinang tuh warna sama je dengan mata dia
sesudah subuh aku keluar,punya semangat tak hengat..tengok,berkabus lagi
tengok..cantikkan?sunrise di pulau carey
hoho...menakutkan awan ini..
sempat aku tangkap masa diorang terbang ramai-ramai pegi bank ambik slip gaji..kan dah gaji sekarang
okeh..pakaian fieldwork yang macam nak pegi jalan-jalan dekat amcorp mall.gambar ini tergedik sebab spontan diambil gambar..bajek hot macam model yang terus pose bila nampak kamera..ces
pujaan hati yang curang..dia kongsi makan dengan girlfriend baru dia
petir!terkena renjatan eletrik...oh,kesian..

minggu depan akan menyusul gambar-gambar lain pulak..nantikan sehitam mana pulak aku minggu depan..

psstt:ada siapa-siapa yang mahu ikut saya ke fieldwork??

No comments: