Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Monday, March 1, 2010

pertemuan dengan kekaseh gelap

DANG!!do i have 'kekaseh gelap'?macam siot itu kekaseh gelap..gelapkah kekaseh ku itu?atau dipanggil kekasih gelap kerana dia hanyalah simpanan yang diletakkan di kawasan yang gelap seperti di dalam kotak atau almari?atau.....bape banyak atau daaaa...

back to da story,sangat excited nak beritahu semua..i met my old school fren!!!!kawan sekolah rendah ok..dari kecik hingus meleleh-leleh hijau,dah kenal dia...mana taknya,dia siap penah tumpang berak kat umah aku.mak dia lak selalu tolong cabutkan gigi aku..oh,how sweet..abis dua2 gigi kapak aku mak dia cabut pakai playar besar..hoho,time kaseh makcik sebab sekarang gigi kekal yang tumbuh,jadi elok gigi saya.aku pun baik dengan adik dia jugak..bapak dia lagi tak tahan,setiap kali aku pergi umah dia,kompem lah bapak dia panggil aku menantu.

bapak dia mesti lah nak cakap,

'nanti bila besar pakcik nak bermenantukan aimi'
'menantu,menantu pakcik nak jumpa shah*** ye?'

setiap kali aku terserempak dengan bapak dia,kompemlah bapak dia panggil menantu,sampai aku FOBIA!sebab aku sangat benci dia dulu.suka ejek dia bangla..tapi dia suka sebab dia kata bangla hensem.poodah!aku suka jugak ejek dia vroom vroom sebab dia pinjam moto scrambler bapak dia nak menunjuk kat akulah tuh. sangat benci dia sebab dia suka kacau aku,then ada hobi pelik suka bela binatang liar macam ular dengan tikus,katak kat dalam kelas.sesungguhnya sangat membenci dia sampai tak bagi ibu aku jumpa mak dia.

tapi,aritu sangat excited jumpa dia ok..well,dia tak berubah lansung cume tertimbulnya one pax kat perut dan gelap sedikit..bertepatan dengan ejekan aku..hahah..oh,one more!!he already has a girlfriend!!!!wah.....berita baik..sekurang2nya dia tak ngorat aku dah..gila perasan ko aimi..papepun,seronok dapat jumpa kawan2 sekolah balik;)

oh ok..this is him...oh,kepada gfnya,thank you bagi dia keluar dengan saya..hahahhaha

No comments: