Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Thursday, July 8, 2010

paling comel di hati mu?

i am tagged by deqda  in this contest..aku tak pernah jenguk blog tuan punye contest ini sebelum ini..tapi after di tag..mula membaca blog yang comel seperti tuannya ni..tak heranlah kalau dia buat contest untuk perempuan yang comel2..bagi aku,semua orang comel..jadi,aku akan cakap semua orang comel dah semua patut masuk contest ni..

owh...korang patut terjah jugak blog tuan punya contest ini yer...sangat berwarna warni dan berbunga-bunga..sweet je..oh..mai nak cerita pasal contest ni..siap ada syarat tuh..so cekidaut-->



  • terbuka kepada gadis-gadis sahaja sebab lelaki tidaklah comel.mereka kachak dan macho sahaja. laki yang comel adalah jambu




  • perlu lah menjadi followers cik tuan tanah yang comel dahulu. *psst..kalau nak LIKES fanpage dia sekali pun ok pe




  • letak sekeping sahaja gambar anda SENDIRI. tidaklah berdua mahupun bertiga apetah lagi berempat. dan gambar itu mestilah gambar anda yang TERKINImungkin! tidak mahu gambar masa kecil-kecil; masa baby sebab kalau masa baby semua orang pun comel oh..!




  • buatla entry khas untuk contest cik tuan tanah ini. letak kan banner contest ini di entry anda dan di sidebar anda dan WAJIB backlink kepada contest cik tuan punye ini semula. ok. ;p. copy-paste je code banner contest di sidebar ownernya itu.perletakan banner contest di side bar adalah tidak wajib.terpulang mahu letak atau tidak :)




  • di dalam entry anda juga tuliskan jawapan untuk soalan si comel ini :: apakah benda comel/cute yang anda suka? contohnya. :: benda comel yang saya suka ialah toothbrush holder. ;p. itu contoh lah ye..




  • tag kan hanya seorang yang anda rasa patut join contest ini. make sure orang yang di tag itu tahu 





  • senang je kan????so,ini adalah gambar yang dibajekkan comel tuh..huhu...aku pun tak tau sejauh mana kecomelan gambar ini sebab untuk menang,hanya tuan punya contest je yang boleh tengok sama ada gambar ini cukup comel di hatinya atau pun tidak..aku berharap tuan punya contest akan sentiasa menulis blog dan mengadakan lagi contest2 yang lebih comel:)


    oh..banyak sangat benda comel yang aku suka...suka keychain gajah comel...alamak,tak tangkap pulak gambar nak tunjukkan kecomelan gajah kat keychain tuh..aku letak kat purse so sentiasa tengok kecomelan gajah itu...another one suka benda comel ini yang diberi oleh adik sebab ada tulis 'baby' kat situ..wahaha..walaupun kakak,tetapi selalu dibuli oleh adik,jadi adik anggap macam baby..haha..like!

    jadi,dengan berbesar hatinya aku nak tag salah sorang geng power ranger davaxx iaitu didot aka power ranger pink untuk menyahut cabaran menjadi comel..takyahlah di nak pakai pape,kamu tuh dah memang comel pon:)

    jadi,mari klik banner di bawah ini!!!!!!!!!!!!!!






    jangan lupa menekan banner yang sangat comel pink kaler kat atas ni yer..

    2 comments:

    A.I said...

    COMELL!
    WISH U LUCKKK.
    HADIAH SHARE EHH. HEKHEK.

    Eyemeria said...

    hehhehe......tq dear!