Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Wednesday, October 6, 2010

masa vs manusia?

ok,rasa macam-macam perasaan sekarang..macam tak percaya pun ada.sekejap je masa nih berlalu.main facebook satu hari pun boleh tak sedar dah pukul berapa kan?makan minum jangan cakaplah sampai boleh lupa kan?kalau orang tanya hari ini hari apa, berapa hari bulan pun boleh lupa kan?kadang-kadang sampai bukak handphone nak tengok kalendar walaupun kalendar ada je depan mata.padahal baru semalam orang tanya benda yang sama.sangat sekejap masa berlalu.

sedar tak sedar,aku dah nak kena buat candidature defense untuk defend diri sendiri.it's not sebab buat salah ke apa.tapi defend our project whether kajian tu dalam progress kah,main-main kah,membazir duit gerankah..hey, am i in third sem already?rasa macam baru register je,takkan dah sem 3 pulak.salah letak nama ke apa.dari dulu data tu tak analyse,bila kena buat report mula terkocoh-kocoh membuat data analisis.terima kasih report sebab buat aku rasa gembira duduk di lab membuat kerja walaupun kadang-kadang terlanjur jugak bukak facebook dan blog.

rasa macam tengah main kejar-kejar sekarang.aku kejar masa,masa lari.tapi masa taknak tunggu.jadi aku kena kejar.okey,motive of the story is esok harini aku kena hantar report dah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

p/s to gjie:kata-kata kau memang buat aku berfikir.haha.

No comments: