Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Thursday, October 7, 2010

ibu kata.....

i got a problem..actually,tak tau dari mana this problem come from..it suppose to not happen to me because that's not me who started all that, but i got involve indirectly there was one guy yang actually tibe2 msj n ask me out.i think it's ok sebab we just friend.bukannya aku tak kenal dia and keluar pun with his brother and friends.but then,after keluar he seems to be very kind to me tapi aku tak ada pulak nak pikir lain.sebab when we kind to people,orang pun akan do the same to us.am i right?tapi tak tahu pulak if ada orang jenis jahat gila yang orang bagi madu,dia balas dengan racun kan.aku takde nak rasa orang semua jahat,asyik pikir orang baik je,then mulalah kena pijak-pijak.oh,sambung cerita. then, another guy (his brother) that doesn't know anything sesuka suki hati je nak buat tuduhan melulu dan merata..siap maki-maki di facebook.watdehek..facebook tuh tempat kau memaki mancarut orang ke.if tak puas hati,jumpalah depan-depan.ini tidak,macam pengecut je cakap belakang-belakang.kau mesti tak berani nak jumpa aku kan.kalau kau berani,mehlah datang jumpa.aku cakap baik-baik je awal-awal entri tadi kan.sorry people if i look like numskull tengah marah-marah.memang marah sebab orang yang tak tau apa-apa tuduh tah pe hape.get a life man.dari buat tuduhan,maki-maki,baik kau tanya aku sendiri.nak bukti pun ada.so,apa ke jadah kau nak buat status tu semua.okeh,dah makin nampak macam mendidih darah ni kan..jadi,baik aku bertendang dulu.

bila hati tak tenteram,marah,tak keruan,rasa tak ceria,the best solution is going back home..ok,i can say that i really miss home eventhough rumah sekangkang kuda je.tapi bila banyak kerja memang susah nak balik.tengok muka ibu abah is the best cure for me.i still have people yang still love me,support me in whatever condition pun.masa ibu tengah lurutkan rambut aku dengan minyak zaitun,i think i have to tell ibu rather than keep it sampai hati rasa macam nak pecah simpan.bila dah cerita semua--

me: ibu,rasa macam nak mencarutlah.....
ibu: jangan..tak elok

ibu kata...jangan percaya orang sangat
ibu kata....biarlah orang nak buat jahat,nanti ada balasannya
ibu kata....tak payah layan
ibu kata....lelaki memang suka kata-kata manis mula-mula,jadi jangan layan sangat
ibu kata...cari orang yang boleh jaga kita dari awal sampai akhir hayat,yang sayang kita betul-betul
ibu kata...lelaki memang macam tu,ramai lelaki macam tu sekarang
ibu kata...buat apa cari gaduh ngan orang

tapi ibu.........ok,tak tau nak cakap apa dah kat ibu.cuma boleh pujuk hati sendiri dan avoid from this problem again.cuma rasa marah yang melimpah-limpah pada orang yang sesuka suki menuduh dan memfitnah itu.rasa macam nak bertentang mata dan ajak bertumbuk ala-ala the rock dengan rikishi sebab orang tu badan lagi besar dengan aku.ok tipoo.cuma rasa macam nak suruh die jumpa dan cakap apahal tak puas hati.ko suka aku jugak ke?hambek...statement tak boleh blah di situ.

aku rasa macam kena bertukar sekarang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!anyone yang nak join??where are the rest???hey hey pink yellow green black and red!


psstt::entri ni memang berunsurkan hot tapi masih boleh dicoolkan..motif:tak puas hati sila jumpa depan-depan dan mana yang tak cukup dengan satu gf dan tiba-tiba nak kat aku,please get off from me.dengan ini diucapkan terima kasih.

No comments: