Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Wednesday, November 2, 2011

tertekan-tekan

dah lama rasanya tak merapu.nope, i mean dah lama tak update blog ni sampai kawan aku asyik tanya je.sorang je pun,itupun dengan nada perli.tapi aku anggap nada tu macam memuji je.tak ada apa sangat yang nak di update.rutin setiap minggu lebih kurang sama je.cuma bulan november ni ada sedikit je yang berubah.aku dah berhenti kerja borders si kedai buku tu,tapi diganti pulak dengan mengfitnesskan diri.jadi lebih kurang setiap hari,petang-petang je ada kelas fitness.kononnya training,lepas tu bolehlah aku pulak mengajar.tapi aku rasa macam belum bersedia lagi nak mengajar.sedangkan aku pun merangkak-rangkak nak ikut steps.kalau ajar orang lain kang,ada guling-guling orang nak ikut steps aku ajar.takpe,lupakan tu dulu.

hari ini bersamaan hari rabu memang terasa ditekan-tekan sedikit.semua pun pasal mengajar budak-budak anak orang putih ni.adoilah,banyak sangat macam-macam nya.cikgu-cikgu mat saleh kat sekolah tu memang bikin aku panas hati je.sabar jelah.jangan sampai aku ambil barang,terus tinggal je budak-budak tu.ko ajar sendiri diorang semua tuh.mensampah betullah.nasib baik rasa bertahan lagi ni sebab fikir tu semua dugaan.dahlah dengan hujan lebat nya,nak kena angkat barang berjalan kaki masuk sekolah tu.lagi terasa dugaannya.aku rasa tiap kali aku gi sekolah ** ni,memang asyik hujan lebat je.yang stok baju ko kompem akan basah punya.dengan nak buat benda untuk budak-budak tu bawa balik rumah pun memakan masa masa aku yang sangat banyak membuatkan aku pun rasa macam nak mengamuk je.habis waktu tidur aku.memang panas sampai rasa rambut nak tegak macam bezita je.

jadi cukup dulu.karang ada aku bertukar jadi sailor chibi moon kang.eh,ada kaitan?dah weng.jadi,selamat malam.semoga hari esok lebih baik dari hari ini.

terima kasih meluangkan masa membaca rapuan ini.

No comments: