Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Wednesday, February 23, 2011

siapa cumi1569 nih?

tersangatlah misteri ini orang.suara sedap tak ingat.rupa je yang tak tau sama ada sesedap suara atau tak.tapi,apa ada dengan rupa kalau video kau nyanyi tanpa muka dah beribu-ribu orang tengok.see..tak ada rupa pun orang suka okeh.*dalam hati, 'pepandai je..sekali kuar muka hensem macam anuar zain,semua pun semput'*


lagu yang susah nak nyanyi kat karaoke pun suka suki je dia nyanyi dengan sedap.lagu anuar zain pun dia nyanyi dengan sedap macam dia pulak anuar zain.ni yang marah kagum nih.cuma,aku pelik sedikit kenapa kadang-kadang dia tak suka pakai baju.ada dia kesah?tak payah nak tulis banyak2,kau orang tengok jelah beberapa video mamat nih yang dicilok dari youtube.tiga-tiga lagu aku suka.


song by dygta-cintamu


song by anuar zain-sedetik lebih

song by st12-cari pacar lagi

kan?betul kan?macam tangan dia je yang nyanyi.

till then,bye people.



8 comments:

kasih suci said...

best la suara jejaka misteri tu...

Eyemeria said...

Bestkan?sbb tu die tamo tunjuk muka

♥ puteri bongsu ♥ said...

nak bf pandai nyanyi n main gitar...wink~~~wink~~~~

miss_ellissa said...

seriously..i'm fallin' in love first time dgr his voice.. =)

Anonymous said...

Dia budak singapore. Ada facebook

Eyemeria said...

name ape kat fb?

Panggil Aku Han said...

Seriously suara die mmg best..rupa die pn boleh tahan umur dh masuk angka 30 pun..
ni fb die...
http://www.facebook.com/cumi1569

Salam perkenalan..^_^

KumBebenS'Co0L said...

klu cumi
vs najwa, cumi menang!

nice voice!