Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Monday, February 14, 2011

terima kasih cinta

hye peeps..

korang mesti tahu tentang teater 'terima kasih cinta ' yang akan ditayangkan dari 19 februari sehingga 6 mac.nampak macam menarik.kan?tengok tajuk pun dah rasa menarik tapi sebab tak tengok lagi maka tak boleh judge sama ada best atau pun tidak.mahu pergi tengok,tapi tiada rakan lagi.sementelah duit pun sudah tiada tengah-tengah bulan ni.(nampak tak perkataan sementelah tu?sangat tak boleh blah).dari awal bulan sudah bankrap.tekak hanya mahukan makanan mahal,jadi tak hairan duit cepat je habis dan badan juga mula mengepam macam belon helium.

anyone yang mahu membelanja tengok teater ini.tiket rm30 pun aku tak kisah.tapi,kalau ada duit lebih nak belanja tiket harga rm450 pun boleh.tak salahkan buat amal pada aku.

kat dalam poster tulis 17 februari,tapi bila cek website balik dah tukar 19 februari.kenapakah jangan ditanya.

anything,please refer to istana budaya.kalau nak beli tiket,boleh terus pergi istana budaya atau beli je online di www.ticket2u.biz.lagi mudah kan?


psstt:terima kasih L untuk 10 jam yang berkualiti itu.pengorbanan anda sangat bermakna.terima kasih,you really make my day.dan saya juga tak kisah berkorban untuk anda untuk masa yang sangat terhad.harap kesusahan ini yang buat kita akan ingat sampai bila-bila.sakrok hak g L.

3 comments:

winawin said...

saya mahu menonton di hujung minggu ini, Insya Allah. kamu mahu join? :)

Eyemeria said...

mahu!!!!!!!!!!!!!

winawin said...

deq.. saye telah book kan ticket utk kamu.. sabtu neh jam 3. kalau kamu mahu.. nnt confirmkan yer. boleh sy tolon belikn kt klcc tuh. saye amek tiket rege rm30 saje.