Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Tuesday, March 1, 2011

birthday for 2011

hi march..

baru je beberapa hari lepas sambut birthday.and this year,celebrating it without any tears.yeay,berjaya.and this year,birthday rasa macam tak cukup masa nak celebrate.thank you for all the wishes,the present and yeah,i got two bags for this birthday!thank you for the treat too..and thank you to u (i know u didn't read this blog) for spending most of your time with me,had a great time!thank you again,really appreciate that.thank you to my family too!!!!!!!!

time flies faster and rasa macam tak percaya i'm 24 already and banyak lagi benda nak buat,banyak lagi wish yang perlu achieve.dengan tak kerja lagi,sangat merisaukan.i'm tired of studying but i have to finish this since i've started it all.tak boleh nak mengeluh sebab ini jalan yang aku pilih.

banyak perkara yang aku sesali sebenarnya dalam hidup ini tapi inilah kehidupan.banyak kesilapan yang boleh dijadikan pengalaman.banyak pengajaran dari kehidupan ini.jika itu jalan yang kita pilih,just go for it.cuba untuk capai walaupun tahu susah.tapi,kalau kita betul-betul nak,it's not impossible to get it..

aku berharap aku kuat,makin tabah,makin bersemangat,makin tahu fikir baik dan buruk bila umur semakin meningkat ni..doakan aku.

sweet 24 aimi.be strong.

happy birthday again.

1 comment:

Kasih Suci - Mama Damia said...

Happy birthday Aimi....semoga hari2 yang bakal mendatang lebih ceria dan lebih bermakna.