Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Thursday, October 21, 2010

video clip of the day..*guling-guling aku nak paham*

hello peeps...this video clip really make my day...tak tahan nak gelak guling-guling dan terbuntang mata aku tengok keseksian penyanyi-penyanyi nih..gilo ko,nik aziz tengok kompem pengsan..adehlah..gelek kalah inul ok..adeh adeh..

entah sape-sapelah yang nyanyi nih...pening aku nak paham sebab aku bukannya orang kelantan dan memang faillah bila kawan-kawan aku cakap kelantan..tapi sebab aku minat kat orang kelantan minat nak paham,berusaha aku translate kan benda alah ni ok...*pengsan*..dah-dah,korang lak guling-guling tengok eh...




psstt:memang kena gelek seksi-seksi ke kalau nak buat video klip??

3 comments:

♥ puteri bongsu ♥ said...

eh sayang minat ore kelate ke....heheheh..nnt sy suh encik togel kite carikan saing2 die ea...hehehe...leh la kite balik kg same2..hehehhehe

Cik Birder said...

hehheh...ade minat sorg nih tapi die cam taknak kat kite..huhuhuhuhuhu....ahahha,beranganje org nak kat kite

♥ puteri bongsu ♥ said...

hehehhe...nak kena pandai kecek kelate dulu lah...ape kate ajak die g tgk bola kat bukit jalil diz saturday, leh join kitorg....hehehhe...