Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Thursday, November 25, 2010

KE BAWAH LAGI

*sigh*

*sigh*

*sigh*

huuh..lately,asyik mengeluh je kan?tau tak elok asyik mengeluh tapi mesti nak mengeluh jugak.

rasa down pulak buat master nih.well..tak tau mana hilangnya semangat nak habiskan master ni dah bekerja.rasa macam nak bekerja sahaja.tapi,aku minat apa yang aku buat sekarang cuma aku rasa bosan.rutin yang sama,benda yang sama.aku tak cukup minat lagi sebenarnya ni tak macam lecturer-lecturer aku.diorang semangat dan penuh keyakinan.kawan-kawan lain yang buat master ni juga nampak yakin dan semuanya macam bertungkus lumus untuk habiskan.i just pray that i still have da spirit untuk habiskan cepat master ni.then,hala tuju selepas itu masih tidak nampak.kadang-kadang memang ada perasaan macam ni.down.down nak belajar lagi.rasa macam tak yakin.

kena kembalikan balik semangat.jadi,sila support aku,kawan-kawan.seperti juga aku,aku juga akan menyokong kawan-kawan semua walau apa pun yang korang lakukan.

is there any ways to get the spirit back?how u determine yourself to get success in your life?how to be happy doing something we like or dislike?rasa macam lost seketika.mana hala tuju selepas ini.

tuhan,guide me.please.

No comments: