Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Monday, December 6, 2010

sedikit tak normal

agaknya sekarang musim pun dah campur-campur.dengan aku pun dah jadi sedikit tidak normal.asyik cek handphone itu rasanya sangat tidak normal.

sangat tidak ada mood hari ini.tamo kawan dengan sape-sape hari ni.nak kawan dengan ika je.nak pergi mana-mana pun dengan ika je.tamo kawan orang lain.dengan orang tua pun tamo kawan.bluekk.dengan orang hutan pun tamo kawan jugak.hari rabu baru nak kawan dengan burung.


3 comments:

kasih suci said...

kenapa ni?

♥ puteri bongsu ♥ said...

nape cedih2 ni...jgn macam tu ea....if u got probs, u now where to find me k...i'll alwiz ready 4 u dear

Cik Birder said...

kak kasih:ade org buat down..

kboyd:huhuh..tq kboyd!!!!!!luv ya