Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Thursday, August 12, 2010

fesyen ramadhan

woohooo.......ramadhan sudah tiber...masyaallah,awat penuh sawang,habuk,sarang labah-labah nih????nampak sangat lama tak kemas singgah-singgah kat sini..hadoilah,bizi kemain kalah perdana menteri..padahal,kerjanya asyik berjalan-jalan bersiar-siar je..nih barulah nak menyinggah,sapu-sapu sikit debu-debu,sawang-sawang nih..pejam celik dah masuk ramadhan dah..tak lama puasa,raya pulak..semalam first day dah pergi terawih tau..anak siapalah ni yang solehah sangat nih..dah masuk bulan ramadhan nih..masa nak kumpul balik semua baju-baju kurung yang lama tak hengat nak pakai..baju-baju labuh semua carik balik..ish-ish..ai suke fesyen ramadhan..sebab masa nilah nak tunjuk alim lebih sikit,alhamdulillah...ai malu pulak nak tunjuk alim nih walaupun tadelah alim..ish,malu,seganlah...*blush*nak tengok jugak ke???ish....*blush* lagi.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ok...dulu power ranger biru.sekarang bertukar jadi ustazah jap sebab raksasa semua pon duduk senyap belajar mengaji..tapi bila siang,bertukar jadi petani moden sebab kena pergi ladang..

dua orang ustazah to be..konon-konon bila pakai jubah,sembahyang terawih cukup 21 rakaat..tapi 8 juger yang dibuatnye sebab mata dah tak tahan ngantuk...makcik sebelah pandang-pandang jeling jeling je dan mungkin dalam hati cakap budak due orang nih nampak dah alim solehah dah,tapi masa doa solat terawih leh sengguk-sengguk pulak.bila balik jumpa cermin,mata terus jadi segar sebab rasa sangat cun pakai jubah.

psstt::mahu usha-usha selendang lycra di jalan tar lah

2 comments:

syuhadah dzarawi said...

alhamdulillah, sejuk mata ana tengok nti berdua! hehe

Cik Birder said...

hahahhaha..dekat lab pon sejuk je kan??sebab aircond rh kuat