Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Monday, August 16, 2010

rindu moment baru-baru ini..cukup indah sampai rasa nak nyanyi lagu alif satar

sebagai pendahuluan,nampak tak gambar ape nih?cantik tak??cantik kan???siap burung enggang beberapa hekor leh singgah2 lagi..bapak jinak ok..dah tade jinak2 merpati,sekarang jinak2 enggang..2 minggu lepas kot,unplan activity..tiba-tiba pergi pangkor..memang apa kejadah jugaklah.nasib baik mak bapak bagi pergi tengah-tengah pagi pukul 3..duit pun cukup tak cukup je nak pergi.nasib baik ada kawan toke restoran kat sana.kan dah untung sikit kat situ.

semua macam adik beradik kat sini..serius,seronok sebab adik beradik saling menjaga..apa-apa masalah,semua sama-sama.aku yang nak demam kat sana memang appreciate gila bila kawan-kawan semua sangat menjaga.aku sayang korang sampai bila-bila.kawan sampai mati ok.dapat duduk tepi pantai menikmati keindahan pantai pun dah buat aku tenang,tak pikir masalah-masalah.tapi,spoil bila snorkelling kaki asyik luka je..batu bapak tajam.ada sorang akak tuh siap koyak tapak kaki,darah tak berhenti mengalir..yeyek..uhuhu..

entri kali ni tak banyak gambar sebab semua diprivatekan..yelah,percutian pun tak dijangka,jadi banyak gambar yang juga tak dijangka..haha

manyakkkkkkkkkk syiokkkkkkkkkk

malas aku nakbersidai tepi diorang.jadi,bersidai di bawah pohon saja,lebih teduh..diorang nak kulit coklat,ai nak kulit putih..haha

tempat snorkelling..batu tuh nampak je jinak jinak tapi rupanya sangat tajam dan menghiris kulit dan perasaan ini

dah sampai jeti..mahu pulang ke kuala lumpur sudah...that's my hat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!chumil kan?


psstt::naxt trip..unplanned..sape mahu ikut??mabul?tioman?sipadan?perhentian?huhuhuhuhu

3 comments:

Zairie Husin said...

layan nie =)

my recent post:
waka waka kini laka laka???

Cik Birder said...

hahhaha....waka waka

iQa said...

ye kite kawan sampai mati..syg aimi jgk! =)

hmm rindu nak bercuti2 lagi..