Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Monday, August 30, 2010

kemaluan pun boleh jadi bahan masakan dan makanan.

tak faham dengan dunia sekarang.dah tak tahu nak makan apa kot.padahal banyak lagi sumber makanan yang ada di muka bumi ini kenapa mesti kemaluan jugak yang menjadi pilihan sebagai bahan masakan dan makanan.takde malu kot nak potong-potong kemaluan sekarang.tak faham kenapa dalam banyak-banyak bahagian pada binatang tu,kenapa kena masak bahagian kemaluan jugak sampai ada pertandingan masak benda alah tuh.kasihanilah binatang-binatang tu.benda jijik jugak yang kau nak makan, agaknya orang sekarang dah tak ada kemalu-maluan kot..yeyek~

untuk memahami penerangan dengan lebih lanjut tentang kemalu-maluan ini,sila baca artikel yang telah diambil dari kosmo online di bawah.terima kasih.


Pertandingan memasak kemaluan haiwan


DUA wanita menikmati makanan yang dimasak pada Kejohanan Memasak Kemaluan Haiwan Dunia Kali Ketujuh di Ozrem, Serbia kelmarin.


OZREM, Serbia - Kejohanan Memasak Kemaluan Haiwan Dunia Kali Ketujuh diadakan di sebuah kawasan perkampungan di sini kelmarin.
Pada pertandingan itu, para peserta yang terdiri daripada tukang masak akan memasak kemaluan pelbagai jenis haiwan seperti lembu jantan, unta, burung unta dan kanggaru.
"Tujuan festival ini ialah untuk kegembiraan, makanan dan keberanian," kata pakar tukang masak kemaluan haiwan yang merupakan penganjur festival itu, Ljubomir Erovic.
Di Serbia, makanan yang dimasak daripada kemaluan haiwan itu digelar buah pinggang putih. Kemaluan haiwan itu dianggap kaya dengan hormon tertosterone dan berkhasiat untuk lelaki.
"Kemaluan lembu jantan adalah yang terbaik," kata pemenang pertama pada tahun lalu, Zoltan Levai yang memasak kemaluan haiwan dengan dicampur sayur-sayuran.
Pengunjung-pengunjung festival itu akan memakan kemaluan haiwan tersebut dan meminum wain dan bir selain menyejukkan tubuh mereka dengan mandi di sebuah kawasan air terjun berdekatan. - AP

entah apa-apa lah makanan sekarang.nampak apa yang aku cuba highlightkan dalam artikel tu??PAKAR TUKANG MASAK KEMALUAN ok.........erk,ada ya jawatan tu?kalau pasal nak tambah tenaga batin je,apa-apa pun orang sanggup makan..lepas tu,betul-betul hebatkah?erk...

psstt:yeyek~agaknya ada kot kemaluan masak kicap.tu yang menang pertandingan tu.amaran:ini bukan entri lucah,ini untuk mendedahkan dunia sekarang.jangan makan benda-benda macam ini.biol kepala.

2 comments:

nas said...

amat menjijikkan..
karang aku potong kemaluan mereka and suruh mereka makan kemaluan diri sendiri baru tau!
hehehe :P

jom bace entri terbaru nas klik:

maksiat masih berluasa di bulan puasa!

Cik Birder said...

hahha..tulah pasal..keji