Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Friday, May 21, 2010

beg tangan pilihan

hi all...

lama betul rasa tak update blog ni..i just came back from kelantan and gosh,i felt very sick on the way back to kl..sangat trauma nak pergi kelantan sebab rasa sangat jauh dan naik van memang terasa macam-macam dalam perut.rasanya asyik aku je minta berhenti sebab sekejap nak terkencing,sekejap nak ambik angin.adoilah....9 jam rasa macam 90 jam.but,now dah sampai kl..rasa ok jer..hehe,i'll update the kelantan story later aite..

masa nak packing pergi kelantan,terfikir-fikir juga nak bawa handbag apa..yelah,pergi conference kan..so,we should look more formal but then,aku ni bukan nya jenis yang formal-formal sangat.handbag pun jadi tak normal formal. aku ni bukan jenis suka beli handbag macam orang lain..aku kadang-kadang pergi sogo suka lah tengok orang beratur,sesak-sesak sebab nak beli handbag..aku ni macam pelik sikit sebab aku tak tau handbag macam mana yang cantik..aku rasa pakai apa pun ok je.tapi ada tapinya..eheh..aku pantang tengok beg yang macam dari natural resources macam kulit kayu ke,rotan ke,mengkuang ke,tali guni yang di dandan ke..aku memang suka..sometimes,aku tak berapa pakai tapi aku suka nak beli.aku tak kisahlah beg tu macam raga ke,macam bakul ke,guni ke..aku rasa macam comel,aku suka je.kat bawah ni adalah beberapa koleksi yang aku sempat tangkap gambar.so,after this,ada sape sape yang baik hati nak belikan aku hadiah boleh beli beg-beg macam nih..aku akan terima dengan senyuman selebar-lebarnya:)

ini memang macam bakul or raga..sesuai sangat bawa pergi picnic.masa undergrad student dulu,aku memang selalu picnic dalam kelas sebab macam-macam boleh letak selain kertas dua keping dan juga pen sebatang,aku turut membawa botol air dan juga aneka makanan untuk dimakan di dalam kelas jika bosan.


aku malas dah nak rotate..tengok jelah ek...ni aku beli kat times square

ni aku suka sebab sangat comel..since aku takde baju hijau sangat,tapi aku tetap beli..ni masa aku duduk sabah,jadi aku beli je


ni aku paling suka sebab kulit kayu...bau pun macam kayu je masa aku beli..tapi sekarang macam-macam bau dah adalah..haha..sangat etniklah


ni ibu aku beli masa pergi bercuti ke sabah bulan lepas..macam bakul sikit tapi tetap sesuai untuk dibawa berjalan-jalan ke midvalley


ini pun aku sangat suka..dibuat dari mengkuang..sling bag yang aku rasa unik sikit.tapi aku suka.cantik je dianyam,soft..

bulan tujuh mahu pergi bali..wish kat sana ada banyak beg macam ini supaya aku boleh sentap beberapa untuk ditambah koleksi..haha..mesti abah bengang je duit abis beli beg kayu..orang dulu-dulu zaman mesolitik,neolitik sume mesti bangga aku suka pakai kulit kayu..agaknya diorang dulu jalan-jalan kat supermarket dalam hutan bawa beg kayu jugakkan..like!

1 comment:

Unknown said...

semuanya comel-comel. kakchik seorang yg sukakan bag tapi tak pernah membeli beg serupa koleksi eyeme ni. mungkin sebab semuanya cute sangat, tak sesuai dgn org kerja spt kakchik. tapi memang kakchik suka sebab kecomelannya.