Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Sunday, May 30, 2010

trauma ke kelantan untuk berucap

entri ni patutnya basi dah..tapi suka hatilah..roti gardenia kalau basi pun boleh makan lagi kalau letak dalam freezer kan??kalau korang tak makan,aku dengan kagum nak cakap aku pernah je makan roti stok entah bila2 expired beberapa bulan...hebat kan???hahah..tuh bukan moral of the story yang aku nak cerita..

ini semua pasal aku pergi kelantan 19hb hari tuh untuk conference NCNR2010 yang dianjurkan oleh UMK..dari kl nak ke kelantan,selalu berapa jam ye??kenapa masa aku pergi dan balik kelantan tu rasa macam lama gila..driver bawak laju pulak tu..memang rasa macam-macamlah...dahlah aku asyik nak pergi toilet je..tapi asyik lalu hutan banat je,mana nak jumpa toilet...giler rasa,dahlah gastrik..takpelah,pengalaman...aku siap cakap dengan lecturer lagi..'susahlah nak kahwin dengan orang kelantan macam ni'..ahha..lecturer aku dah gelak2 je..yelah,aku asyik tanya bila nak sampai je...orang lain pun suka gelak2 aku,sebab asyik ulang 'macam mana nak kahwin dengan orang kelantan,jauh sangat'..hahahha

untuk conference ni,aku kena present oral..ecewah...berucap sebentar macam YB eh...jangan marah...rasa macam best presenter pulak walaupun sebenarnya sangatlah hampeh ditambah dengan aku selamba buat muka kartun kat depan orang ramai masa tengah present kan...takpelah,tengok jelah gambar..

 ok..aku memang mengantuk gilos masa nih..mata dahlah sepet,terpaksa membulatkan mata
 sebelum masuk mendengar keynote presenter hebat
 kat kedai makan..sempat breakfast..mentang2 tak present hari first..kalau tak mesti dah terberak terkencing
 jelitawan-jelitawan yang lain
 second day-masa nih tersenyum riang sebab dah present..kalau tak,macam ayam berak kapur
 gambar beramai-ramai:)
 ok,masa ni aku present..tak boleh blah..cakap macam sangat bagus..siap boleh suruh orang tanya lagi..berlagak..bila nak jawab,terus down
 tengok apa aku buat masa orang lain present...
 wedges baru beli kat wakaf che yeh!aku suka!
 with my roomate,hutanmate,coursemate,coffeemate..semua mate yang ada..
 perasan
 with my lecturer..muda kan ayah??
my lecturer dengan semua anak didiknya...

bulan tujuh ini mahu pergi bali pula untuk conference yang lain..yeah,it just poster!!jadi boleh melancong!!!!

psstt::nanti aku tunjuk pasal pembelian kuih akok..sedap woo

2 comments:

annazanariah said...

wahhh.. boleh la nnt nk mintak turun ilmu present tu.. tak penah ada experience lagi~

Eyemeria said...

hehheheh....terketar jugaklah nak present...takde ilmu lansung..haha