Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Sunday, June 27, 2010

masih kegilaan

i'm not crazy..but yes,i'm crazy when i listen to this songs..

masih menjadi kegilaan aku walaupun banyak lagi lagu-lagu yang menarik sekarang..this is the first band yang aku suka..mesti orang kata gila..apa kejadahlah pompuan ni suka band macam ni..but i like it..



tu dulu-dulu masa sekolah menengah...then,dah besor-besor sikit..minat pulak kat band nih..sampai sekarang..hoho..suka betul lelaki suara macam nih..erk..





band ketiga yang aku suka juga..weezer...ada sekali aku download habis semua album-album dia yang ada sampai aku sanggup tak off laptop untuk tiga hari sebab download album weezer punya pasal..nampak sangat internet gilos lambat..tapi,bila laptop kena format,semua pun hilang..rasa macam nak teriak pun ada..damn!





hoho..ade banyak lagi..tapi rasanya inilah yang memang takkan luput dari dalam fikiran dan hati walaupun berlambak lagi yang best..masih lagi kegilaan :)


No comments: