Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Tuesday, June 8, 2010

skema+nerd...terbaik!feeling mahu belajar sampai larut malam

dulu aku skema

sekarang aku suke expose

ok,yeke?apa itu expose?

dulu aku havoc,huha..

sekarang aku pendiam..

ok,seriously tipoo..sila terbalikkan.

berdosa kau tipoo.

dulu rajin study.buat addmath berbuku-buku kacang je.pejam mata dah siap.

sekarang rajin juga.rajin bukak mukabuku.sama tak seperti di atas??

mari kita belajar.sudah mahu masuk sem 3.tidak boleh berlengah.jika berlengah,bila mahu kerja,mahu cari jodoh,mahu kahwin,mahu beli rumah besar,mahu beli kereta besar dan mahu ada anak-anak yang besar comel?

jadi dengan kuasa bulan,bertukar!!!

ish..ish...tengah nak bertukar..aarrrhhhhhhhhhhh
CAK!
baru ambik dari doraemon...doraemon kata alat cermin bermuka skema ini boleh membantu..dia bagi free kat aku lepas ayah aku hulur satu kad sakti yang boleh bagi magic tambah untung kat dia.
psstt:boleh tak mengecek satu lagi spek mata hitam pulak dari kad sakti itu?agak-agak kena pelangkung tak?

4 comments:

medea dayana said...

spek cantekkkk kaler pink....i like :D

Cik Birder said...

:)me likey too~~

fndrocka said...

kad sakti tu boleh buat mcm2.sampai boleh merubah manusia..iye dak

Cik Birder said...

yup..hehhehe...:)