Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Friday, February 26, 2010

Chelsea vs Man U,seri?0-0??





haih...sudah cedera abang itu...


ok,arituh aku tengok chelsea lawan man u ok...kagum gila wa cakap sama lu..hahah...tetibe ikot cakap cik lumut,sangat tak boleh blah..aku masuk je stadium,rasa macam nak lari2 kat padang menghijau tuh...bangga gila dapat tengok perlawanan gempak ini..orang agak ramai jugak,siap bawak gendang drum ke apa entah aku tak tau..tapelah,layan lahh gambar lagi..




ok,fine,aku tipu..hahah..baru-baru ini aku tengok game selangor lawan kelab vietnam.tapi takleh blah,baju pemain kelab vietnam itu sangatlah sebijik macam jersi chelsea.sampaikan orang belakang aku pun kata, 'diorang nih pakai baju chelsea ke?'..dahlah ada pemain import negro,ala-ala drogba pulak..hoho,tapi kompem drogba paling best dari dorang kan..drogba tetap di hati..kawan2 aku suka sangat mengeji aku bila aku cakap pasal drogba.yelah,pompuan lain sume suka yang hensem2 je,aku gi minat drogba,aku pun tatau nape..yang penting,aku tau,sepakan dia sangat berharga..hahah,belum dia sepak muka aku lagi,kompem masuk gol.

ok,abang atan dah kecewa,selangor lansung tak gol apa2..sama je dengan kelab vietnam..asik cedera..hoho,aku pun turut sama jerit (sangat tidak sopan)..geram ok,patut boleh gol,boleh menyimpang...cett...poodah..semangat selangor sampai aku pakai tudung selangor,merah kuning gitu.pasnih kalo tengok bola tak kisah negeri apa,aku akan pakai baju ikut tema..hahah,like!!!!
ini tiket bila masa pulak dia cilok,pastu jual balik..taun 2009 tuh..mesti tak laku dulu..nyampah..nak tiket ori..tapi tapelah,sebab dia jemput aku,rasa macam hot lak bila ada 'jemputan' itu..oh,free kasut adidas dalam mimpi

psst:malas  amek gambar muka sebab kecewa tak menang apa

2 comments:

ZE said...

ceh, baru nak protes..sejak ble chelsea ngn mu seri..hehe
salam singgah..=)

eyemeria said...

hahhaha....terkejut gak arituh,ingat chelsea lawan,jersi same tuh..hahahah..tq singgah:)