Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Friday, February 19, 2010

kawen cara ungu

sehari pas raya cina aritu,sepupu aku yang sorang ni kawen..abg fadzli ngan kak gadisa (sudah tidak gadis lagi..heheh)..semua pun nak pakai warna ungu asalkan ikut tema..cayalah..malas nak bebel panjang..nih nak tunjuk gambar je..malas nak cakap lebih2,tengah emo pasal org budus mana kotor sangat,nantilah cite kat entri lain..mari tengok gambar2 ini..check it out bebeh-->

orang lain semua pakai ungu,ibu abah aku je nak lain dari yang lain pakai hijau
aku nak masuk gak,tak acilah kan,kamera i,suke ati
adi ngan amir tak masuk lak gambar nih
ni sorang lagi tema lain,shuh shuh..
aksi bongok aku ngan adik aku
ni lah pengantinnya..tukang kipas tayah amek gbr
sepupu2 hot..like!
nih time bersanding..aku rasa tukang kipas tu yang byk kipas sendiri

sepupu-sepupu yang hot lagi
 
with macik2 mude,opah mude,pacik mude dan of course sepupu2 mude

gambar pengantin tak banyak.tak penting sebab dorang dah ada photographer sendiri.kitorang nak expose lebih..aku tangkap gambar orang yang aku suka jer..hahha...banyak lagi gambar,tapi kang muntah nak tengok gambar 100 lebih plus mesti hang pc atau laptop korang nantik..hahah..

okeh,enough

2 comments:

zephyred said...

hahaha.. kak aween likes this..(mmg stuju girl tukang kipas tu byk kipas diri sendri je. :p) hahaha..

eyemeria said...

tau pon..sibuk kipas ngan lap2 pluh die..hahah..kalah pengantin