Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Tuesday, February 9, 2010

hati kosong,siapa boleh isi?

ecewah...arini macam takde kerja pulak,asik nak wat entry baru..

kepala otak nih asik nak tanya je..kejam tak kalau kita beritahu orang yang dulu kita sayang dan suka,yang kita sudah takde hati kat dia lagi?kejam tak?

mesti korang rasa aku pompuan jahat.tak,tak,aku masih ada hati perut.mungkin terlalu stress fikir kenapa dia macam tak care dan layanan dia macam biasa,mungkin macam bestfriend.

lelaki,adakah memang korang macam tu?tapi,ex bf dulu tak macam ni,terlebih layan sampai rasa terkongkong pulak.adoilah,apa yang aku nak skarang nih?dulu,terlebih protect,sekarang lansung tak care..

rasa macam nak teruskan sebagai kawan je.tapi dia kata nak cuba berubah apa semua.patut ke aku bagi peluang lagi?agak2,adakah dia akan berubah?bagi,tak bagi,bagi,tak bagi..huhu.....kata sorang kawan aku ni,cakap je kat dia,nak kawan je since kalau kapel,tak bahagia,buat apa.yang sorang lagi cakap cuba bagi peluang.sorang lagi kawan kata no komen(bajek artis kot),lagi sorang kata fikirlah yang terbaik,kalau dah tunjuk sikap2 yang macam tu,fikirlah sendiri..

huhu..meh2 jadi kauselor aku..sape berjaya solvekan,aku belanja.coklat cadbury dalam gambar google.

5 comments:

zella y said...

xsalah klu kita bg org lain peluang...
;)

Eyemeria said...

betul tu..tq zella..cume,risau if dah bagi peluang tapi still same,tak berubah..harap tidak;)

eqbalzack said...

um juga ke? abg eq dah add fb...kalau sudi approve la ye...

Eyemeria said...

aah..um..orait..kite dah add abg kat kitenye blog..feel free to follow my blog:P

♥ puteri bongsu ♥ said...

hmmm yang...think what best for u dear...the most important thing is between u n him...kena bincang face to face n luahkan apa yng kamu berdua rasa...tak mo secret2 dah...sbb mende nie penting utk perhubungan yang jangka panjang....lagi satu kadang berubah tu mmg bende yang baik...tapi kalau berubah sampai dah jadik bukan diri kite...padah jugak tuyh..sbb lambat laun mesti akan mengungkit jugak..kenapa kite tak leh terima seadanya....

yeayyyy mau coklat cadbury...hahahahaha