Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Monday, April 5, 2010

GO GREEN with Me and MAYA KARIN

Maya karin is the ambassador for Malaysian Nature Society..i think semua orang pun tahu ini..hehhe..paling best masa dia kahwin dia bagi mentol untuk doorgift kan??kalau aku kahwin nanti,aku rasa macam nak bagi bakul sampah kat semua orang..bagus tak idea nih..yelah,untuk mengingatkan semua orang untuk buang sampah dalma tong sampah,jadi boleh jaga kebersihan..macam AJK kebersihan pulakkan..teringat dulu-dulu masa sekolah jadi AJK keceriaan dan kebersihan.tiap-tiap hari aku sapu kelas,sebab tu kelas menang kelas tercantik.motif??hehe,nak cakap kononnya akulah yang menyumbang banyak sampai dapat hadiah rombongan ke kl..

baru-baru ni,UM buat expo sains dan teknologi dekat Dewan tunku canselor.best jugak..aku saja pergi,kebetulan ada pulak MAYA KARIN tengah bagi speech.gila cantik..cun abis.memang aku stay sampai dia abis nyanyi lagik.handphone berkamera pulak dah hilang,kalau tak boleh buat muka bangga ambik gambar dengan dia..ciss..gila semangat,terus aku pun semangat nak GO GREEN jugak..perlu tak beli baju hijau banyak-banyak?

ok,mari kita GO GREEN sama-sama.amalkan = reuse,reduce,recycle (3R)

psstt:masih kuciwa sebab tak dapat tangkap gambar maya karin nak bagi korang jeles..hukhuk..nak handphone kamera balik!

2 comments:

s4m said...

laa..nape x ckp hp yg ade kamera dh ilang..
kalo x ai leh bg..hehe.. :p

Eyemeria said...

betul ke??cakaplah nih...lehlah bagi..hehhe