Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Monday, April 26, 2010

sekarang semua orang suka bogel-bogel


Hotel bogel pertama di Turki

ANKARA - Pelancong-pelancong kini boleh menikmati sinaran matahari sambil berbogel di pesisiran pantai Turki bermula minggu depan apabila negara Islam itu membuka sebuah hotel yang membolehkan mereka tidak memakai sebarang pakaian, lapor sebuah akhbar semalam.
Dibuka khusus untuk pelancong asing, hotel bogel yang menghadap pantai itu akan dibuka pada 1 Mei depan terletak berdekatan sebuah resort.
"Pelancong dibenarkan berbogel di dalam kawasan hotel tetapi bukan di kawasan pantai awam berdekatan," kata Pengurus tempahan hotel Adaburnu-Golmar, Ahmet Cosar.
Bagi tetamu yang bertekad untuk tidak memakai pakaian mandi, pihak hotel akan menyediakan bas untuk ke pantai bogel persendirian. - AFP

WTH people...apa nak jadi ni?negara islam pun dah mula menggalakkan semua orang berbogel..dah tak ada malu dah nak berbogel..huhu..wajar ke ada hotel ni?apa reason utama hotel ni dibuka?untuk meningkatkan ekonomi negarakah?
sanggup lah pulak aku nak tengok macam-macam orang berbogel-bogel,berlari-lari..eeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

2 comments:

gooseberries said...

uishh.. xtwu pe nk jd skang nie

Cik Birder said...

tulah...huhu..bahaya