Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Thursday, April 29, 2010

what are you doing when u are bored?

okeh...malam ini mahu bersusah susah membuat paper dengan jayanya..chaiyok2!!!!jadi,aku post dulu satu entri untuk sesiapa yang selalu bosan....:)

this is what i am doing when i get bored..playing with the colours!!!!!!!!!!!!!!!!!macam budak-budak,tapi ada aku kesah?i love crayons,colour pencils,paints,whatever...

ni antara yang aku conteng-conteng--->


sorry,this is sold..hahhaha...ni aku nak bagi as present for cik kasih




sesuka hati nak lukis apa pun...pernah masa birthday aku yang ke-21 kot..hehe..tibe-tibe rase sedih,so aku lukis gambar kek birthday..malas nak tunjuk,mesti korang gelak bahak-bahak...bagi diri sendiri hadiah kek..bajek sweet..tapi air mate berlinang-linang..hahahha..ade lagi lukisan-lukisan setanding monalisa versi budak tadika lukis tapi cukuplah..kang loya pulak..

psstt:malam tadi,dapat DUA mesej yang buat hati bunga-bunga..dua je,tapi suke!rasa macam nak lukis dua kuntum bunga sekarang..

3 comments:

diya jamal said...

cantek! suka crayon jugak! senang nak kaler daripada kaler air tu. cerewet nak berus, air, tmpat cat, cat, hape lagi? ahah..

crayon tenyeh2 sikit, dah cantik. huuu.. =)

Syifa Alshah (wutwut) said...

lawa laa! siyes lawa.. orang berfikiran seni je mampu buat seni kreatif camni.. :)

Eyemeria said...

tq:)jom mewarna!