Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Saturday, May 1, 2010

kemalasan tahap cipan..cipan pun tak malas macam aku

okay,dekat facebook tadi aku beria annouce untuk bersara sebentar dari facebooking..mana taknya..aku lalai!paper untuk conference aku tak siap lagi.seriously,kali ni aku macam malas gila.roomate aku pun sama,tapi dia dah balik rumah untuk ambil feel menulis katanya.aku nak pergi mana nak ambil feel ni?malam tadi,aku dah bantai pergi karok pulakkan..kalau lecturer aku tau,confirm kena perli siap ada smirking semua.adoilah...tolonglah jauhi godaan syaitan yang suruh aku jadi malas ni.lagi dua hari je nak kena hantar ni.tapi still tak ada kesedaran sivik lansung.apa nak jadi ni?

hari ni,aku bertekad nak buat paper.jadi,segala distraction perlu dijauhi.mahu balik rumah,tapi kunci pulak tak ada,dalam kereta.parent pergi bercuti pulak.tapi,rasa bertekad jugak nak balik rumah,supaya dapat siapkan paper ni sebab tak ada orang boleh kacau sebab tak ada orang kat rumah.oh,abah aku telefon tadi memberi semangat untuk menulis paper ini.siap tanya kat mana hotel terdekat yang aku nak duduk and boleh write paper.semuanya akan ditanggung oleh abah.boleh pulak macam tu..hohho...then,rasa macam membazir.aku cakap dengan abah nak balik rumah je.abah kata if siap aper,ada ganjaran menanti.RM- - - akan dimasukkan sebagai ganjaran buat paper yang beberapa muka surat.ada ke ayah macam tu kat dunia ni?sangat sweet dan i really love u dad!(rasa macam abah dapat bonus je,hahahha)..gosh,i am spoiled!

jadi,diri ini sedang dalam proses kesedaran.harap dapat menangkis segala dugaan yang akan menarik hati ini untuk bersuka ria.berjanji pada diri sendiri,siap paper baru boleh bersukaria.people,pray for me!chaiyok!

blog ini akan tiada entri baru untuk beberapa hari memandangkan tidak mahu sebarang distraction.hahaha..poyo!wish me luck people!

psstt:love u abah tidak ternilai!ibu,love u too...pegi sabah,belikan souvenir eh..hehhe..happy becoming mother's day!

2 comments:

Anonymous said...

tu ler
tenet ni blh melalaikan
igt priroty masing2
dapat duit nuffnang banyak2... tp gagal exam.. kan susah

sama gak hepi2 berFB... last2 berduka tgk result




Latest: Kantoi Aku Meminati Seseorang - PART I, PART II

Eyemeria said...

hahhaha..takdelah nak duit nuffnang tuh,ade bape hingit je..bukan glamer mcm kapten..fb pon just buka tgk notification..sj lebih2 tuh.perlu internet nih untuk mencari artikel2,bhn rujukan..kalau tak,memang takleh buat jugak kerja..