Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Wednesday, May 5, 2010

need more hanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

serabut aku tengok tudung-tudung tadi....hehhe..poyo..sebenarnya dah tak tau mana nak sangkut tudung baru beli lagi 3 helai tadi..ni semua gara-gara kak izzu..pergi tunjuk pulak..memanglah gatai je nak beli...aku takde pulak tudung jenis tu,tu yang sambar sampai dua..satu lagi yang biasa ambik.balik dari lab tadi,aku terus susun balik semua tudung yang ada..adoilah..aku rasa aku perlukan lagi satu atau dua hanger bulat-bulat kat ikea tu.
yang kat hanger bulat-bulat tu cuma selendang dan sedikit tudung bawal.berlambak lagi..ada yang disimpam dalam locker lagi.yang di hanger sebelah itu adalah tudung yang baru dibeli..ehhehe...sebelah nya ada lagi hanger-hanger yang penuh dengan tudung-tudung yang sewaktu dengannya tapi tak perlu ditunjukkan..bahaya..

memang perlu beli lagi satu hanger bulat-bulat tu.bila pulak nak pergi ikea nya.......haish..............ada sape-sape nak bawa saya jalan-jalan ke ikea?(macam tujuan sebenar bukan nak beli hanger,tapi nak jalan-jalan...hehehe)

6 comments:

SyaNa_saN said...

cam teruja pulak tenok hanger bulat2x nieyhh.. kat ikea erk.. nnt saya nk usha jugak lah.. hehe.. salam kenalan

Cik Birder said...

salam kenalan jugak:)

syazleen ismail said...

Eh mana nak cari penyakut mcm tu eh?
hehe

Cik Birder said...

aimi cari kat ikea:)

kasih suci said...

wah banyaknye koleksi tudung dier...saya pon ada hanger bulat2 tu...tempat sangkut tudung e-kin..hehe..senang kan gune hanger camtu...kemas je nampak

Cik Birder said...

aah..best mata memandang..hehe