Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Thursday, May 27, 2010

mood lagu terbaru

aku nih kalau ada lagu yang buat mood aku terus rasa gembira,mesti aku akan ingat lama lagu nih..mulalah nak dengar setiap masa...sambil berblog ni,mood pun rasa macam best je...sekarang tengah suka mendengar lagu Black-'Sofea Jane' dengan lagu Sheila Majid-'Dengarkanlah'...selalunya lagu yang aku tengah gilos nih mengikut mood aku masa tuh.....hahha..macam-macam lah aimi oi...kat sini aku sertakan sekali lirik lagu Black dengan Sheila Majid tuh...mana tau korang nak nyanyi melalak:p


LIRIK SOFEA JANE-BLACK


Kau ibarat permata di dalam hiasan kaca
Yang tak bisa disentuh
Namun hanya boleh dipandang
Ingin sekali ku sentuh
Ingin jua ku memiliki

Kau selalu membuat hatiku merasa berat
Dan kau yang selalu ada
Saat semua pergi
Bagaimana mungkin
Untuk kau mengerti

Kini telah ku sedari
Mimpiku tak bererti sendiri
Chorus
Andai kau tahu
Apa yang ku mahu
Mahukan dirimu ‘tuk mendekatiku
Dan aku tak bisa memaksa dirimu
Walau dalam tidur
Ku kan menantimu hingga akhir nanti

Kau selalu membuat hatiku merasa berat
Dan kau yang selalu ada
Saat semua pergi
Bagaimana mungkin
Untuk kau mengerti

Kini telah ku sedari
Mimpiku tak bererti sendiri

Ulang chorus





LIRIK LAGU DENGARKANLAH-SHEILA MAJID


Oooo ..
Berkerdipan
Bintang di langit malam meneman bulan
Mengasyikan memadu asmara di sebalik awan

Oh bulan
Ku ingin berterus terang
Meluahkan perasaan

*
Angin lalu
Meniup menghembus membisik namamu
Menemankan senyuman menawan dibuai khayalan
Bahagia itu yang aku inginkan
Milik kita selamanya

**
Dengarkanlah laguku
Kuciptakan untukmu
Menghargai dirimu di sisiku

Dengarkanlah laguku
Kunyanyikan untukmu
Buat sekian lama
Hanyalah dikau di hatiku
Oh….

Ulang *

Ulang **

Oo ..Percaya dengan
Segala yang kujanjikan
Hidup bersama
Seperti bulan dan bintang
Ooo..

Ulang **

Dengarkanlah..





No comments: