Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Monday, May 10, 2010

senggol-senggolan cubit-cubitan

hujung minggu baru-baru ini,aku keluar dengan girlfriend2 yang seramai lima orang dan bila campur aku jadi enam orang..semua pun da vaxx tak boleh blah itu malam...anyway,we're having the very best moment lah that nite..dengan fana yang susah sangat2 nak jumpa..setahun sekali baru nak datang kl...cik pegawai sains yang busy..akhirnya semua pun boleh jumpa..:)

macam tak hengat dunia sekejap masa clubbing-clubbing kat dalam bilik yang dipenuhi dengan makanan dan gadis-gadis..nak gossiping pun dah tak sempat..masa nih memang terbaiklah senggol-senggol...ahaks...


sekali tengok bil daa......terus rasa cubit-cubitan...hahahha...

oh..tiada mood untuk menulis..jadi layankan sahaja gambar-gambar ini.....

taram biskut dulu sebab lapor bebenor..

dua gadis pink..cik fana dan cik shima yang sekarang sangat bergaya

saya bangga ada kawan yang cun seperti mereka:)saya harap mereka jadi model..hahha

ok..i nyanyi..nasib baik petang dah siap hujan lebat guruh semua......

shima,apa ko buat tu??terkesima dengar ain ngan didie nyanyi eh?

acara nyanyi berirama..

da VAXX!

masa ni,takde orang nak tolong tangkapkan gambar ramai-ramai..jadi percubaan menangkap gambar beramai-ramai dengan sendiri berjaya

haha..ada orang nak tangkap gambar jugak

tak boleh blah!!!!!!!!dua pinggan buah harga rm50..baik aku beli tepi jalan

ain and fana...seorang sudah berpunya seorang masih single..

lagu kegemaran mereka......wajib!

i like dis pic so much!!!!!!!!tapi cik shima pulak takde..kalau dia ada dalam gambar nih,siapa nak ambik gambar??hebatlah cik shima....dah boleh jadi photographer ni...kamera baru tuh...

harap dapat bergonjeng lagi bersama-sama....mari meriahkan majlis kahwin ain dengan lagu selamat pengantin baru.....confirm vaxx!



6 comments:

a d r e y n i e e l i s y a said...
This comment has been removed by the author.
a d r e y n i e e l i s y a said...
This comment has been removed by the author.
a d r e y n i e e l i s y a said...

wah...
sakan karox nampak..

huhuhuhu

Cik Birder said...

ehehheheh...........sakan jugak...duit pun sakan..ehhe

Kapten said...

mahal gila wei! huhu




Latest:Santai: Apa Asalnya Telor?

Cik Birder said...

tula pasal...mahal gile!