Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Friday, May 28, 2010

this is what i do while listening to other presenter

minggu lepas pergi conference di Hotel Grand Riverview kat kelantan anjuran UMK.this is my first time present oral..dahlah first presenter untuk second day tuh..memang kecut perut,sakit perut,nak terkencing semua ada..padahal,ko bercakap kat depan tuh bape minit jer...masa aku present,suka hati je cakap kuat kuat nak attract orang..bila orang lain present,mulalah..macam-macam aku buat...sambil-sambil tengok presentation orang lain yang penuh dengan haiwan-haiwan yang mereka kaji..aku pun mulalah ambik pensel melukis aku dan menconteng kertas yang disediakan..yelah,tak guna nak buat apa kan...baik aku guna...so,inilah hasilnya...for ZEN.semua nama-nama tu mewakili haiwan kajian masing-masing..hahah

No comments: