Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Friday, May 14, 2010

kenapa macam tu?

KENAPA.......

bila kita suka seseorang, orang tu tak suka pun kat kita?

KENAPA........

bila seseorang suka kita, kita tak suka pun kat orang tu?

KENAPA........

bila seseorang buat taik dengan kita, orang lain lebih percaya orang tu dari kita?

KENAPA.........

bila kita buat baik dan percaya dengan seseorang, orang tu boleh tikam kita dari belakang dan bermuka-muka?

KENAPA..........

bila kita buat salah pada orang lain, kita kena minta maaf sampai orang tu maafkan tapi bila seseorang buat salah dengan kita, kita senang memaafkan?

KENAPA...........

kita kena jaga hati orang sedangkan orang lain tak jaga pun hati kita?

KENAPA.............

bila kita minat pada seseorang dan bagi hint macam-macam, orang tu lansung tak paham?

KENAPA..........

bila seseorang minat kita dan bagi kita hint macam-macam, hati kita lansung tak boleh terima?

KENAPA.........

mesti nangis tengok cerita sedih sedangkan itu semua hanya lakonan?

KENAPA...........

dragon ball ada tujuh biji semuanya???bukan lapan???

chopp!sampai sini dah keliru...have to stop..and continue tengok 'my sister's keeper' sampai air mata berguguran...

3 comments:

eQuRlz said...

sedih kan citer my sister keper..eqa pn bru jer tgk laz week citer tu..

Cik Birder said...

sedih sangat..berguguran air mata...

kasih suci said...

sudah lumrah kehidupan..apa yang harapkan tak semuanya menjadi...so, kita sebagai manusia biasa kene la hakikat semua tu...hehee