Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Tuesday, May 11, 2010

perasaan cinta aku dulu-dulu

punyalah lama aku tak jumpa ngan sorang mamat ni,tetiba boleh aku ym ngan dia..oh,ok..bukan boyfriend cinta monyet dulu-dulu ok..just my classmate since form one sampai form three...but,seriously terkejut..perwatakan berbeza ok..masa dulu punyalah gengster..tak hengat dunia..cakap dengan perempuan memang rasa sakit hatilah..rasa macam nak ketuk dengan batang penyapu..mulut takde insuran..tapi,sekarang,sweet ok...hoho..rasa macam nak buat boyfriend geng je..buat boyfriend,mampus kena  baling dengan bola bowling dengan girlfriend dia..tengah2 ym..boleh pulak dia tukar tajuk..
.
tolonglah klik untuk pembesaran..aku taknak crop yang audibles tu sebab nampak comel dan nampak macam aku suka flirt je letak audible flirt2 tuh..

terus aku terfikir-fikir dan terbayang-bayang masa sekolah dulu...aku yang skema gilos,jalan pun asyik tertunduk-tunduk..pastu bila budak laki terlanggar,mesti aku tak naik mukalah..sebab aku malu gilos..sampai ada budak laki kata aku bapak garang..garangkah aku sebab aku tunduk muka..aku malas nak show muka masa jalan..kang korang semua nak jalan sebelah aku..poodah..hahha..

aku bukanlah student yang sangatlah popular..paling hebat aku rasa aku pernah dapat anugerah adalah pemantun terbaik daerah yang boleh pergi wakil sekolah untuk lawan negeri..hahha..bahasa bunga-bunga dolu-dolu..kiranya kalau korang nak cakap ngan aku dulu,kena karang ayat baek punya.from form one sampai form three,aku selalu gaduh dengan sorang mamat nama nasser ni..dia nih memang perasan habis macam the rock..masuk2 kelas je,sibuk nak cakap tagline the rock tuh..menyampah gilos..ada cikgu dalam kelas pun,boleh bergaduh sorok-sorok buku sampai cikgu kena pujuk pulang balik buku.masa form three,terdapat juga sedikit perasaan..hahha..bodoh,aku tengah membuat pengakuan di sini..masa tu,aku pun jadi minat wrestling.ngok ngek,semua majalah wrestling aku baca..watdehek.

masuk form four,aku pun macam ingat-ingat lupa..aku ada suka orang ke eh?hmm..adalah kot tapi aku dah lupa sebab aku rasa masa tu aku macam di era kegemilangan sikit..ecewah...macam-macam benda aku masuk..tapi peringkat sekolah je.kalau nak hot lagi,kena jadi jejawat (ala-ala dayang gitu) untuk majlis kahwin tuanku muda pahang yang kahwin ngan cik julita tu.yang jadi jejawat tuh,memang semua hot dan cunlah.jadi,aku masih tak glamer.

masuk form five.aku ada sorang abang angkat..ecewah..abanglah sangat..padahal sama-sama form five je..dia ex-boyfriend kawan baik aku...masa tuh macam aktiflah jugak tulis-tulis surat nih kan?pastu siap ada posmen yang aku bayar gaji pakai cokelat seposen.siap surat buat origami lagi,macam-macam bentuk lipat.ingat lagi,simbol aku dulu rama-rama,simbol dia bintang.tiap-tiap hati mesti nak tunggu apa dia nak tulis.ahahha..masa nih takdelah lagi 'i love u' lah,'sayang' lah..kan kanak-kanak ribena..pastu bila dia masuk kelas aku,mesti aku pun pura-pura bangun,pergi kat loker kat belakang..nanti kejap lagi,mesti dia pon sampai kat loker aku..ecewah,buat-butalah nak pinjam buku ke..nak bagi something ke..tak boleh blah..berlakon belakang tabir..

semua orang tak tau..pandai tak i cover??hahhaha...pagi-pagi mesti nak bangun awal-awal then tak payah breakfast sebab nak sampai awal kat kelas..terus ambik penyapu sapu sampah ok..tak kisah tiap hari pun aku sapu sampai kelas dapat anugerah kelas terbersih dan dapat hadiah pergi kl..oit,dak kelas aku dulu patut terima kasih kat aku tau..niat utama menyapu???sebab nanti dia akan datang awal kelas dia then nanti jap lagi,dia pun datanglah kelas aku..kan aku sorang tengah menyapu..nampak rajin je..ahaks..(tapi aku ikhlas menyapu:)..dia ni memang berkepimpinanlah..kalau tak,takdelah jadi ketua pelajar..lama gaklah berhubung dan berlakon seperti itu..tapi masih hubungan abang dan adik angkat yang sejati..ecewah..

masa tu nak spm..bulan puasa pulak tu..bila dapat outing,mesti akan beli something..dia pun sama..kitorang akan tukar2 meal lah kononnya..macam jiran sebelah rumah..sweet bukan..semangat betul masa tuh nak study..dulu dia ada handphone nokia 3100,sebab dia kaya sikit dari aku.jadi,malam-malam,mesti pergi cari duit syiling dan cakap nak kol family..ehehhe...padahal aku kol dia.ala,cakap sekejap pun ok je..bagi semangat sikit belajar tuh...mengadap buku teks sejarah yang macam nak terburai tuh,buat lansung tak semangat nak belajar.jadi,itulah caranya..ahaks..

huwarghhhhhhhhhhhhhh.............

aku dah mengantuk...esok aku sambunglah....................................

4 comments:

Kingmuscle said...

ingat aku xtau ke aimi...aku tau la

medea dayana said...

hoi hoi ko membawa kenangan lama la beb. aku pn same2 dok kt loker jugak. de masuk je pura2. wakakakaka.

oh oh tambah time wiken siap tlg kemas meja beliau lagi. aduh tableh blah wehhh.

rindu zaman skolah.

Eyemeria said...

hahahaha......siot jer....tau ek..hahhahahahha...tak boleh blah....

Lt. fDanialz said...

pemantun terbaik peringkat daerah tu~