Followers

Biasiswa

tabung simpanan masa depan

Tuesday, May 11, 2010

khasiat peluh lelaki

korang pernah dengar tak pasal kalau perempuan peluk lelaki masa lelaki berpeluh,perempuan akan lebih subur??walaupun kedengaran sangat geli,tapi kenapa entah aku memang percaya sangat kata-kata tu.aku kan naif sikit.tapi aku ni takdelah jahil sangat sampai nampak je laki berpeluh,sibuk lari-lari nak pergi peluk..gila ke hape..hahha..dulu masa bila entah aku dengar pasal benda ni.bila aku cakap dengan kawan-kawan aku,semua gelak-gelak je.tu belum cakap dengan kawan lelaki,lagilah gelak terbahak-bahak.

dalam majalah RAPI baru ni,aku ada terbaca pasal satu artikel ni.dalam kajian yang dijalankan ke atas wanita berumur 25-45 tahun,peluh lelaki diambil dan disapu ke bibir semua perempuan tu tanpa diberitahu yang wangian tu adalah peluh lelaki..gilos,nasib baik aku tak buat test tu..

tapi,result dia sangatlah mengagumkan...hahhaha...mood wanita yang disapu dengan peluh tu diukur dan hasilnya adalah peluh tersebut mencerahkan mood!!!!bau vanilla ke peluh lelaki tu ha?bau peluh lelaki juga dapat membuat wanita kurang tegang......fuyoo....rangsangan ke atas hormon estrogen tuh....walaupun resultnya bagus,aku tak rasa aku nak duduk kepit-kepit dengan lelaki dalam komuter..nak nak lepas waktu kerja..adoi yai...bangla lagi tak boleh blah...adoi,sakit kepala terus...

lain kali kalau korang stress,buat macam gambar kat atas ni..(ihsan cik google)..tapi tu kalau korang masih berfikiran waras..

fikir-fikirkan dan renung-renungkanlah ketiak sesiapa sebelum anda melakukannya...

No comments: